تقدیر امام جمعه بناب از توجه و اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب به موضوع سبک زندگی

یکشنبه, 01 مرداد 1396 22:36 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مسؤولان فرهنگی شهرداری بناب با وی، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر و مناسب شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب اظهار کرد: از روزی که آقای داوودی در مسند شهرداری قرار گرفته‌اند، کارهای مثبت زیادی را شاهد هستیم و گام‌های خوبی در بخش‌های مختلف در سطح شهر برداشته شده است و انتظار دارم شورای پنجم نیز از ظرفیت بالای شهردار فعلی در راستای توسعه و پیشرفت شهر استفاده کند.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران تصریح کرد: اقدامات فرهنگی به زمان طولانی نیاز دارد و همین موضوع حساسیت اقدامات فرهنگی از نظر گستردگی و سرعت عمل را بالا می‌برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب توجه به سبک زندگی اسلامی و ترویج آن را ضروری دانست و افزود: گام‌هایی که از سوی شهرداری در این زمینه برداشته می‌شود، حلقه‌های گمشده‌ای هستند و از اینکه به صورت خودجوش در شورا و شهرداری این تفکر حاکم شده است، جای تقدیر دارد که بخشی از فعالیت‌های خود را به این سمت سوق می‌دهند.

باقری‌بنابی در ادامه اذعان کرد: این‌گونه کارهای ابتکاری انسان را خوشحال می‌کند و جای این موضوعات در مسائل فرهنگی شهرستان خالی بود.

وی همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه فروپاشی کانون خانواده در ایران تأکید کرد: اقدامات ارزنده شهرداری بناب در برگزاری کلاس‌های آموزش سبک زندگی اسلامی، قابل تقدیر بوده و امیدواریم سایر شهرستان‌ها نیز از این طرح ابتکاری الگوبرداری کنند و این اقدام را در دیگر شهرستان‌ها نیز عملیاتی کنند.

این گزارش حاکی است، شهردار بناب نیز در این دیدار از برگزاری برنامه‌ها و جلسات مختلف فرهنگی در خصوص سبک زندگی اسلامی توسط شورا و شهرداری خبرداد و گفت: تشکیل این کلاس‌ها جزو وظایف شهرداری است. از این رو شهرداری بناب تلاش می‌کند به وظیفه خطیر خود در این حوزه عمل کند.

نادر داوودی با اشاره به نتایج جلسات خود با مسؤولان مؤسسه صدرا در قم خاطرنشان کرد: در راستای عملیاتی کردن مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرداری نسبت به احصاء نیازهای جامعه از جمله طلاق، بیکاری و اعتیاد اقدام کرده و در مرحله اول نسبت به تشکیل و برگزاری دوره‌های مربیگری سبک زندگی اسلامی برای خواهران اقدام خواهیم کرد و در دور اول این کلاس‌ها ویژه خواهران تشکیل خواهد شد.

به گفته شهردار بناب، این کلاس‌ها با همکاری مؤسسه صدرا قم در محل دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بناب برگزار خواهد شد که از 18 تا 26 مرداد و روزانه هفت ساعت مدت کلاس‌ها و در 2 نوبت صبح و عصر تشکیل خواهد شد.

داوودی در ادامه اذعان کرد: این کلاس‌ها و دوره‌ها برای اولین بار در این سطح در بناب برگزار و شهرداری بناب آماده است از علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها از شهرستان‌های همجوار نیز ثبت‌نام به عمل آورد.

 

3081 بازدید آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 03 بهمن 1396 04:52

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید