تنها استخر شنای موجود بناب ۷ ماهه تعطیل است.

چهارشنبه, 21 فروردين 1398 23:24 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)
 تنها استخر شنای موجود بناب 7 ماه است که به دلیل مشکلات فنی تعطیل بوده و هنوز کار بازسازی و ترمیم آن به اتمام نرسیده و این موضوع سبب نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.
 
✅شنا از جمله ورزش هایی است که از جنبه های مختلف و بویژه از حیث توجه دین مبین اسلام به آن در بین مردم جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است ولی متأسفانه شهروندان بنابی حدود ۷ ماه است که از نعمت داشتن استخر شنا در این شهرستان محروم شده‌اند.
 
✅تنها استخر شنای شهرستان بناب که مالک آن شهرداری بناب است به دلیل پاره‌ای از مشکلات فنی چندین ماه است به تعطیلی کشیده شده و ظاهراً کار مرمت و بازسازی آن به جهت کمبود اعتبارات هنوز به پایان نرسیده و این موضوع موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.
 
✅با این اوصاف، مردم شهرستان بناب به خاطر تعطیلی این مجموعه مجبور شده اند جهت برخورداری ازخدمات استخر و سونا به شهرهای همجوار و حتی آذرشهر و تبریز عزیمت کنند.
 
✅رئیس شورای اسلامی شهر بناب آذرماه سال گذشته در گفتگویی با خبرنگار فارس در بناب ضمن عذرخواهی از مردم بخاطر تأخیر طولانی مدت برای تکمیل نواقصات استخر و سونای شهرداری اظهار امیدواری کرده بود که به‌زودی شاهد اتمام عملیات تعمیرات این مجموعه باشیم.
 
✅به هر حال، به دلیل فرسوده بودن مجموعه استخر و سونای شهرداری بناب بهتر است مسئولان در اسرع وقت با جلب مشارکت بخش خصوصی مجموعه جدیدی در شأن و منزلت مردم بناب تدارک ببینند که در این ارتباط شورای اسلامی شهر بناب نیز آمادگی خود را برای همکاری با بخش خصوصی و عدم دریافت وجه بابت صدور پروانه احداث اعلام کرده است.
 
✅بر اساس این گزارش، شهردار بناب نیز در گفتگویی با خبرنگار ما با اذعان به این مطلب که استخر و سونای شهرداری چندین ماه است به دلیل برخی مشکلات فنی تعطیل شده است؛ اظهار کرد: بر اساس آزمایش هایی که از سوله استخر صورت گرفت، مشخص شد که سازه های سوله در آن مقطع برای استخر طراحی نشده اند و سوله هایی که برای استخر به کار گرفته می شود باید در برابر رطوبت مقاوم باشند.
 
✅محبوب تیزپاز نیاری افزود: مدتی است با دعوت از مشاوران و افراد اهل فن بازسازی و تعمیرات اساسی استخر شهرداری را آغاز کرده ایم.
 
✅کلیددار شهر بناب تصریح کرد: پیش بینی می شود برای تکمیل این تعمیرات بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال هزینه شود.
 
✅تیزپاز نیاری همچنین با اظهار امیدواری گفت: تلاش می کنیم تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل تعمیرات اقدام و استخر برای استفاده در اختیار شهروندان قرار گیرد.
 
✅این گزارش می افزاید، علاوه بر مردم و ورزشکاران دانشجویان رشته های تربیت بدنی دانشگاه های شهرستان نیز برای گذراندن واحدهای عملی درس شنا مجبورند به استخرهای سایر شهرستان ها عزیمت کنند.
 
✅با همه این تفاسیر، امیدواریم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بناب با تکمیل به موقع این استخر دوستداران شنا را بیش از این در انتظار نگذارند.
 
✅گفتنی است، شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و تنها دارای یک مجموعه استخر و سوناست که ۷ ماه است در تعطیلی به سر می برد.
 
◾️ نگارنده: جاوید بنابیان
3554 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید