چاپ این صفحه

رئیس سازمان حمل و نقل بناب ؛ از رانندگان مجرب و متاهل در سرویس های مدارس استفاده خواهیم کرد/دریافت وجه خارج از قیمت های مصوب غیر قانونی است/خانواده ها رانندگان متخلف را به سازمان معرفی کنند

سه شنبه, 26 شهریور 1398 03:58 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب گفت: برای سرویس های مدارس از رانندگان مجرب و متاهل استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بناب کریم صمد زاده، در خصوص برنامه های سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب همزمان با بازگشایی مدارس گفت: امسال با همکاری اداره آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تدابیر بسیار خوبی برای سرویس مدارس دانش آموزان اندیشیده شده است تا دانش آموزان بدون هیچ گونه مشکلی رفت و آمد، کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب با تاکید بر اینکه برای سرویس مدارس دانش آموزان از رانندگان مجرب و با سابقه استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: رانندگان می بایست ابتدا مجوزهای مد نظر را از نیروی انتظامی و اداره اماکن گرفته باشند تا بتوانند در این حوزه فعالیت کنند.

وی افزود: در همین خصوص سامانه ای به نام سپند راه اندازی شده است تا رانندگان سرویس های مدارس در این سامانه ثبت نام کنند که در صورت عدم داشتن صلاحیت و مدارک مد نظر از جمله عدم سو پیشینه و عدم اعتیاد نمی توانند پروانه فعالیت خود را بگیرند.

صمدزاده با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان از راننده مجرد در حوزه سرویس مدارس استفاده نخواهد شد، گفت: طبق توافقات مقرر شده است برای دانش آموزان پسر راننده مرد و برای دانش آموزان دختر راننده خانم انتخاب شود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب با اشاره به نرخ های مصوب اخیر سرویس های مدارس از طرف سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب گفت: همه رانندگان موظف هستند طبق نرخ مصوب کرایه دریافت کنند که در غیر اینصورت طبق قانون با متخلفان برخورد و در صورت تکرر پروانه فعالیت شخص متخلف باطل خواهد شد.

وی در پایان نظارت بر سرویس مدارس از سوی والدین دانش آموزان را مهم دانست و گفت:  والدین اجازه ندهند که بیشتر از ظرفیت قانونی خودرو دانش آموزان سوار بر سرویس های مدارس شوند و در صورت هر گونه تخلف به سازمان حمل و نقل به صورت مستقیم و یا از طریق شماره تلفن ۳۷۷۶۰۳۹۹-۰۴۱ اطلاع رسانی کنند.

 

نگارنده خبر: داود زیبائی

3954 بازدید