دو پروژه عمرانی شهرداری بناب کلنگ زنی شد/ شهردار بناب: شهرک ولیعصر (عج) درآینده به یکی از بهترین نقاط شهر تبدیل خواهد شد/ شورا و شهرداری دست سرمایه گذاران بخش خصوصی می فشارد

سه شنبه, 05 آذر 1398 06:46 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب به نقل از انعکاس محبوب تیزپاز در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج یادگاری است که امام خمینی (ره) برای انقلاب و کشور ایران بر جایی گذاشت و در طول ۴۰ سال اخیر بسیج در پیشرفت کشور نقش بسزایی داشته است.

شهردار بناب با بیان اینکه بسیج اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است، گفت: وقتی قدرت بزرگی مانند آمریکا این چنین از بسیج هراس دارد نشان می دهد بسیج در طول ۴۰ سال به چه اندازه قدرتمند و رشد کرده است و حالا به قدرتی شکست ناپذیر تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: بسیج در ابتدای تشکیل انقلاب و تهاجم ناجوانمردانه دشمنان به این کشور لباس رزم بر تن کرد و از مرز و بوم کشور حفاظت کرد و حالا لباس سازندگی و خدمت رسانی به مردم را بر تن کرده است و رسالت اصلی خود یعنی خدمت رسانی به مردم را انجام می دهد.

کلید دار شهر بناب با اشاره به کلنگ زنی ۲ پروژه عمرانی شهرداری در شهرک ولیعصر (عج) گفت: پروژه احداث پارک در مساحت ۳ هکتار و ایستگاه آتش نشانی شماره ۳ بناب در زمینی به مساحت  هزار و ۸۵۰ متر مربع احداث خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرک ولیعصر (عج) با توجه به مساحت و موقیعت جغرافیایی درآینده نزدیک به یکی از بهترین نقاط شهر تبدیل خواهد شد، افزود: در کنار این دو طرح عمرانی شهرداری، پروژه احداث پمپ بنزین و سی ان جی توسط بخش خصوصی در این شهرک کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار بناب در پایان با بیان اینکه شورا و شهرداری بناب با تمام امکانات و ظرفیت های موجود از سرمایگذاران بخش خصوصی در این شهر حمایت خواهند کرد، گفت: طبق مصوبه شورا اگر سرمایه گذاری قصد ساخت بیمارستان، درمانگاه و سایر مراکز عمومی را داشته باشد از طرف شورا و شهرداری علاوه بر دادن زمین رایگان  هیچ گونه هزینه عوارض، تغییر کاربری و یا غیره از وی گرفته نمی شود.

انتهای گزارش / داود زیبائی

3484 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید