حضور شهردار بناب در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان

جمعه, 29 آذر 1398 09:13 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، شهردار و سایر مسئولان در محل اداره آموزش و پرورش بناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب به نقل از انعکاس امین رفیعی در این جلسه احداث ۲ باب مدرسه در محلات کوی دیزج و کوی پاسگاه را ضروری دانست و گفت: دانش آموزان در این مناطق برای ادامه تحصیل خود مجبور هستند به مدارس سایر نقاط شهر بروند.

وی تصریح کرد: با توجه به کبود فضای آموزش در مدارس مرکز شهر و سایر نقاط و همچنین دور بودن سایر مدارس، تردد برای دانش آموزان در این مناطق سخت است لذا از آموزش و پرورش بناب درخواست داریم الویت احداث مدارس در داخل شهر را در این دو نقطه متمرکز کند.

فرماندار بناب آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیای آن ها  درباره خطرات مواد مخدر و سایر آسیب اجتماعی را مهم دانست و گفت: ارائه آموزش های لازم به دانش‌آموزان درباره این  آسیب ها موجب افزایش توانمندی و کاهش گرایش آنها به این مشکلات اجتماعی می شود لذا تمامی مسئولان آموزش در مدارس می بایست به این نکات آموزشی توجه بیشتری داشته باشند.

رفیعی افزود: در همین راستا طرح یاریگران زندگی در مدارس این شهرستان همزمان با سایر شهرهای کشور برگزار خواهد شد و دستگاه های مربوطه همانند بهزیستی، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش و سایر ارگان های مربوطه در این طرح کار آموزش و آسیب شناسی را اجام خواهند داد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به خطرات و عواقب مخرب ناشی از ازدواج زودهنگام برای دختران اذعان کرد: متاسفانه اخیرا در یکی از روستاهای شهرستان یک مورد ازدواج دانش آموز مقطع ابتدایی اعلام شده است که این نشان از عدم آگاهی والدین این دانش آموز از اثرات منفی ازدواج های زودهنگام دارد.

وی در پایان گفت: از آموزش و پرورش و سایر نهادهای مربوطه در این شهرستان انتظار داریم در جهت اطلاع رسانی و آموزش خانواده ها در خصوص عواقب ازدواج های زودهنگام فعالیت بیشتری داشته باشند چراکه که شکست در این ازدواج های به ضرر جامعه خواهد بود.

960 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید