چاپ این صفحه

مشاور شهردار بناب در امور افراد دارای معلولیت منصوب شد

جمعه, 14 آذر 1399 03:07 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب در بخشی از این حکم آمده است:« با عنایت به دانش، تجارب و شایستگی، شما را  به عنوان مشاورخود در امور افراد دارای معلولیت و مناسب‌سازی شهری  منصوب می نمایم

 

امیدوارم با توجه به پشتکار سرکار عالی در خدمت رسانی هرچه بیشتر به این قشر عزیز در چهارچوب قوانین و مقررات مربوط موفق و موید باشید .


این حکم که در حضور ریاست محترم اداره بهزیستی بناب و معاونین شهردار بناب صادر شد خانم محمدی بر مناسب سازی سطح شهر و بویژه وسایط نقلیه تاکید کرد و افزود:اکثر ادارات و معابرسطح شهر برای عبور و مرور افراد دارای معلولیت مناسب نیست و بنده امیدوارم مناسب سازی ورودی عمارت شهرداری بناب در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.


خانم درخشی رئیس اداره بهزیستی بناب نیز از آمادگی اداره مطبوع خود برای ارائه طرح های مناسب سازی شهری و بویژه ورودی ادارات خبر داد.


آقای نظام پرست با بیان اینکه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی، مراکز تفریحی، حمل و نقل شهری و غیره از مطالبات برحق افراد دارای معلولیت و قشر مسن جامعه است، قول مساعد دادند با نصب بالابر در ورودی عمارت شهرداری عبور و مرور افراد دارای معلولیت را بهبود داده و حضور این عزیزان را در شهرداری بناب تسهیل نمایند.

785 بازدید آخرین بار تغییر یافته شنبه, 15 آذر 1399 16:20