شهردار بناب در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان؛ ضرورت تقویت روحیه خوانش کتاب در کتابخانه های بناب

دوشنبه, 04 اسفند 1399 21:19 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب  جواد نظام پرست صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان بناب با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی از کتایخانه های شهرستان حمایت کامل خواهد کرد گفت: شهرداری با وجود تمام مشکلات مالی و اقتصادی خود در بحث قانون نیم درصد به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب کمک خواهد کرد.

شهردار بناب بر ضرورت ایجاد نشاط در فضای کتابخانه ها تأکید کرد و گفت: کتابخانه ها باید طوری طراحی و زیباسازی شوند که جوانان و نوجوانان با روحیه شاد در فضای کتابخانه ها حضور پیدا کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مطالعه خود بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: حدود یک سال می‌گذرد که کرونا با زندگی مردم کاملاً درگیر شده است و ما نمی‌توانیم بیش از این منتظر پایان کرونا باشیم لذا باید شرایط را طوری فراهم کنیم که به موضوعات مهم به خصوص کتاب و کتابخوانی لطمه وارد نشود.

کلیددار شهر بناب در پایان بر ضرورت تقویت روحیه خوانش کتاب در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: کتابخانه های عمومی شهرستان بناب با کمک سایر نهادها مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می بایست در فضای مجازی برنامه ریزی داشته باشند که علاقه مندان بتوانند با رویه بیشتر در این فضا به کتابخوانی مشغول شوند.

1754 بازدید

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید