بی قانونی بر بناب حاکم است/یک رکن این بی‌قانونی خود شورا و شهرداری است

دوشنبه, 01 ارديبهشت 1393 12:35 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(1 رای)

 مسعود برزگر جلالی بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی امور اجرایی توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان بناب با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی در بناب اظهار کرد: ‌احساس می‌کنم بی‌قانونی بر شهر بناب حاکم است.

وی با بیان اینکه در ادارات این شهرستان نیز این بی‌قانونی حاکم شده است، افزود: یک رکن این بی‌قانونی نیز خود شورا و شهرداری است و خود را جدا از بی‌قانونی نمی‌بینم.

وی ابا بیان اینکه در ‌بحث ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر حاشیه شهر در داخل شهر نیز این ساخت و ساز بی‌رویه و غیرقانونی حاکم است، گفت: در این خصوص تمام عوامل دخیل هستند و خود شهرداری زیربنای این تخلف شده است.‌

شهردار بناب تصریح کرد: متأسفانه نهادهای نظارتی نیز با موارد تخلف برخورد نکرده‌اند و گله‌مندی بنده از فرمانداری است که در گذشته چرا با اینگونه موارد برخورد نشد.

برزگر جلالی همچنین با تأکید بر اینکه ارائه خدمات و تسهیل امور مردم از جمله وظایف اصلی شهرداری است، گفت: در کنار ارائه خدمات، برخورد با متخلفان نیز جزو وظایف این شهرداری است.

وی با انتقاد از عملکرد کمیسیون ماده 100 در این شهرستان یادآور شد: در گذشته در این شهر کارهای غیرقانونی صورت گرفته که این مشکل را در قالب کمیسیون ماده 100 حل کرده‌اند و شورا و شهرداری نیز طوری برخورد کرده‌اند که مردم را به سمت ماده 100 تشویق و هدایت کرده‌اند.

شهردار بناب خاطرنشان کرد: هیچ عزم ملی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان وجود ندارد.

به گفته وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 80 هزار واحد مسکونی غیرمجاز تنها در شهر تبریز احداث شده است.

برزگر جلالی با ارائه گزارشی از روند مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز طی دو ماه گذشته در این شهرستان گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران توانستیم آهنگ سرعت ساخت و سازهای غیرمجاز را در منطقه کاهش دهیم.

1565 بازدید آخرین بار تغییر یافته شنبه, 28 تیر 1393 08:35
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید