نماینده بناب در مجلس:شورا برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کند

نماینده بناب در مجلس:شورا برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کند

رضا باقری بنابی در آیین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر بناب گفت:  ثبات و مدیریت لازمه هر نهاد و ارگان می باشد که انتظار داریم شورا از شهردار جدید بناب حمایت کامل را داشته باشد تا شاهد باشیم حداقل چندین

سال آقای فرید پناهی به عنوان شهردار بناب  فعالیت کند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر ضرورت جذب سرمایه گذار برای توسعه شهر بناب گفت:  بناب دارای پتانسیل بسیار زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری است و شورا و شهرداری باید از این پتانسیل نهایت استفاده را بکنند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه درشهربناب حمایت خوبی از سرمایه‌گذاران انجام نمی شود یا به نوعی بهتر است بگوییم برای آنها فرش قرمز  پهن نمی کنیم و در چنین وضعیت اقتصادی و مشکلات می‌بایست بیشتر از بخش خصوصی و سرمایه گذاران حمایت کنیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به طرح جامع شهری بناب گفت:  جلسات فراوانی را برای تکمیل این طرح  برگزار کردیم اما نیاز است مسئولان استان پیگیری باشند تا این طرح هر چه سریعتر به تصویب برسد.

شیخ رضا باقری بنابی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تعداد پرسنل شهرداری بناب گفت:  چارت پرسنلی شهرداری بناب ۱۲۶ نفر می باشد اما در حال حاضر حدود ۳۵۰ نفر در این نهاد جذب شده اند و همین باعث شده اکثر درآمدها برای  پرداخت حقوق صرف شود.

نماینده مردم بناب در پایان با بیان اینکه متاسفانه وضعیت ظاهری شهر بناب مناسب نمی باشد گفت:  برخی از روستاها مانند قره‌ چپق وضعیت به مراتب بهتری از شهر بناب دارند و شهرداری و شورا می بایست در حوزه های مختلف به خصوص زیبا سازی ممیز سازی املاک و غیره تلاش خود را چند برابر کنند.

2402 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار شهرداری
کد خبر: 2131

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید