زیباسازی شهر بناب به دست هنرمندان بنابی محقق خواهد شد.

سه شنبه, 02 ارديبهشت 1393 04:59 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

مسعود برزگر جلالی، شهردار بناب در جلسه مشترک کمیته طراحی و زیباسازی شهرداری با اعضای انجمن هنرهای تجسمی شهرستان از زیباسازی شهر بناب توسط هنرمندان بنابی خبر داد.

به گزارش بناب نیوز، شهردار بناب قبل از ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک این کمیته با انجمن هنرهای تجسمی بناب با اشاره به نقش هنر در زندگی شهری از تشکیل کمیته طراحی و زیباسازی در شهرداری بناب خبر داده و از تلاش ها در جهت ارتباط تنگاتنگ این کمیته با هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای تجسمی خبر داد.

مسعود برزگر جلالی در ادامه با اشاره به رسالت هنرمندان در قبال زیباسازی شهر خواستار انعکاس نازیبایی های موجود در شهر به این کمیته و سپس خلق زیبایی ها و ارائه طرح های هنری جدید شد.

در ادامه این جلسه نیز مهندس وقاری دبیر کمیته زیباسازی شهرداری بناب با توضیحاتی روند شکل گیری تصمیمات در خصوص زیباسازی شهر را در کمیته های تخصصی تشریح نموده و از دعوت هنرمندان این انجمن در جلسات آتی کمیته خبر داد.

در انتهای این جلسه نیز، استاد جعفر آذررخش رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با تشکر از شهرداری محترم در جهت ارج نهادن به نظرات هنرمندان از آمادگی هنرمندان این انجمن در جهت کمک به زیباسازی شهر خبر داد.

1600 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 02 مرداد 1393 03:26
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید