چاپ این صفحه

مصاحبه با آقای پیمان اسدی مسئول تشخیص مزاحمتها و ساماندهی مشاغل و مسئول اجرای مصوبات کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها و مسئول اجرای ماده 14

یکشنبه, 07 ارديبهشت 1393 23:04 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

مصاحبه با آقای پیمان اسدی مسئول تشخیص مزاحمتها و ساماندهی مشاغل و مسئول اجرای مصوبات

کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها و مسئول اجرای ماده 14

در این قسمت با آقای پیمان اسدی مسئول تشخیص مزاحمتها و ساماندهی مشاغل و مسئول اجرایمصوبات کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها و مسئول اجرای ماده 14 مصاحبه ای تشخیصاده ایم که در این قسمت برای آشنایی بیشتر با وظایف این توجه تان به این مصاحبه معطوفی داریم

1-        آقای اسدی لطفا توضیح بفرمایید وظایف محوله به این واحد چیست ؟ و اعضای کمیسیون آنچه اشخاصی هستند؟

دراجرای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها از تاریخ 15/9/92 واحدی به نام تشخیصزاحمت و ساماندهی مشاغل در شهرداری بناب تشکیل شده است.

فعالیتهای این واحدشامل بازدید و شناسایی مشاغل مزاحم شهر ( آلودگی صوتی، بهداشتی، سدعبر و ...)و تشکیل پرونده برای این مشاغل و ارجاع این پرونده ها به کمیسیون بند 20ماده 55 و در نهایت تعطیل و پلمپ نمودن مغازه ها و کارگاههای مزاحم در سطح شهر و رسیدگیبه شکایات مردمی و رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک واقع در معابر در اجرایند 14 ماده 55 و رفع سد معبر از وانت بارهای دوره گرد و دست فروشان و همچنین جمع آورینندگان بازیافت در سطح شهر می باشد.

کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها متشکل از سه عضو مرکب از : نماینده محترم شورایهر – نماینده محترم دادگستری- نماینده محترم شبکه بهداشت و دبیر کمیسیون و مسئول تشخیصزاحمت و ساماندهی مشاغل که مسئول اجرای مصوبات کمیسیون بند 20و بند 14می باشدتشکیل شدهست.

2-آقای اسدی، ضمن تشکر از توضیحات مفصل شما بفرمائید این واحد از زمان تشکیل چهقداماتی رابرای رفع مزاحمت هایی که ذکر نمودید بعمل آورده است؟  

این واحد که از تاریخ 15/9/92 تشکیل یافته تا کنون توانسته 689 شغل مزاحم را در سطحهر بناب شناسایی نماید که برای 149 مورداز آنها تشکیل پرونده گردیده و 78 مورد از اینشاغل مزاحم پلمپ گردیده است .

3 - در اجرای هدفهای این واحدچه انتظاری از اهالی قدرشناس و شریف شهر بناب دارید؟

همکاری مردم و مسئولین در جهت برخورد با این مشاغل مزاحم لازم و ضروری است و این واحدماده هر نوع استقبال از نظرات و پیشنهادات و شکایات مردمی در برخورد بااین اصناف بودهچه بسا مشاغلی هم داریم که کاملاً حقوق شهروندان رادر نظر می گیرند و فعالیتهای خودراصرفا در داخل مغازه و کارگاه حتی بدونکوچکترین مزاحتی به مردم انجام می دهند و اینفرهنگ سازی باید ادامه یابد که شهرداری از فعالیتهای این قشر زحمتکش و فهیم تشکر وقدردانی می نماید.

اینجا شهر است و تمام شهروندان باید تابع قوانین شهرنشینی باشند برای شهری مثل بناببرازنده نیست که در بعضی محلات آن بیش از 45 مورد پرونده احشام وجود داشته باشد اهالیمحترم خود به عنوان همسایه نبایداجازه دهند حقوقشان توسط بعضی افراد نا آشنا به قوانینشهری از بین برود چون این ها موجبات شیوع بیماری وامراض را فراهم می آورند که در برخوردبااین دسته ازافراد هماهنگی و همکاری همه جانبه مردم و مسئولین زحمت کش و ارجمند شهر بهویژه عوامل محترم و تلاشگر انتظامی و دادگستری محترم مورد نیاز است.

4 - آقای اسدی این واحدبرای ساماندهی مشاغل مزاحم چه برنامه ریزی لازمی را برای آیندهشهر تدارک دیده است؟

این واحد در نظر دارد پس از شناسایی کامل مشاغل مزاحم سطح شهر طی دستور شهردار محترم کهخواستار ساماندهی مشاغل مزاحم سطح شهر می باشند زمینهایی را در خارج از محدوده شهر دراختیار این اصناف بالاخص ( بازیافت کنندگان ضایعات،نمایشگاهها و صافکاران و مکانیک ها و.... که به هر نحو باعث ایجاد سد معبر عمومی و آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برایشهروندان محترم و فهیم بناب  می نمایند با نظارت شهرداری قراردهد تا نسبت به حقوقشهروندان کوچکترین تعرضی صورت نگیرد.

حرف پایانی تان: بنده ازتمام شهروندان ومسئولین معظم شهر که ما رادر اجرای مصوباتکمیسیون  این واحد و اجایی شدن اهداف آن یاری می نمایندتقدیر و تشکرمی نمایم.

مصاحبه: مدیریت روابط عمومی وامور فرهنگی شهرداری بناب

3058 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 02 مرداد 1393 03:30