هم زمان با افتتاح خانه فرهنگ و سلامت بانوان بناب توسط شهرداری از چهل بانوی نمونه بنابی تجلیل به عمل آمد.

دوشنبه, 05 آبان 1393 11:55 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش  روابط عمومی شهرداری بناب، آیین افتتاح خانه فرهنگ و سلامت بانوان بناب به همت شهرداری بناب و با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی,فرماندار,جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بناب,تعدادی از روسای ادارات شهرستان,علما و جمع کثیری از بانوان فعال شهرستان در محل پارک ملت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرج الهی فرماندار بناب به تبعات منفی استفاده از ماهواره اشاره نموده و بیان داشت: اکثر معضلات فرهنگی کنونی ما از برنامه های تولیدی دشمن است که از طریق گیرنده های ماهواره به اندرون خانه ها راه یافته که می بایستی برای مقابله با این معضل برنامه ریزی فرهنگی قوی و درستی داشته باشیم.

فرج الهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر مثبت فعالیت های فرهنگی در جامعه اجرای اولین جشنواره تابستانی بناب توسط شهرداری را بسیار اثر گذار خوانده و افتتاح خانه فرهنگ و سلامت بانوان را گامی مثبت در جهت توسعه فرهنگ سالم و سازنده در حوزه بانوان توسط شهرداری خواند.

در ادامه، شهردار بناب با اشاره به فعالیت های فرهنگی تفریحی انجام یافته در حوزه بانوان,از افزایش تایم استخر و سونای شهرداری ویژه بانوان خبر داده و گفت: تلاش ما این است که زیر ساخت های لازم را برای فعالیت های فرهنگی و تفریحی بانوان فراهم آوریم و در ادامه اقدامات انجام یافته قبلی,مصمم شدیم خانه فرهنگ و سلامت بانوان را که در سطح شهرهای منطقه برای اولین بار اتفاق می افتد تاسیس نماییم تا محل سالمی برای تفریحات فرهنگی,علمی,هنری,ادبی و ورزشی و فعالیت های دینی بانوان محترم شهر بوجود آوریم.

برزگر جلالی افزود: با ایجاد این مرکز و فعالیتها و مشاوره هایی که در این خانه در قالب گروه های مردم نهاد در شاخه فعالیتهای دینی و قرآنی ,ورزشی,فرهنگی و ادبی,هنری,مشاوره های خانواده و … صورت خواهد گرفت شاهد تعالی و پیشرفت بانوان منطقه خواهیم بود.

برزگر جلالی در ادامه گفته های خود با اشاره به سالن خانه فرهنگ بیان داشت:سالنی که هم اکنون در آن حضور داریم داری ۱۵۰ نفر ظرفیت می باشد که قبلا بصورت انباری بوده که در آن ضایعات شهرداری نگهداری می شد و ما ضمن تجهیز و بهسازی آن توانستیم به نحو احسن به عنوان سالن اجتماعات شهرداری مورد بهره برداری قرار دهیم که در کنار آن بانوان محترم می توانند از این محل برای مراسمات و برنامه های خود استفاده نمایند.

در انتهای این مراسم از چهل بانوی نمونه شهرستان در عرصه فعالیت های ادبی,هنری,قرآنی,ورزشی,اقتصادی و علمی توسط شهرداری تجلیل به عمل آمد

1922 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 29 آبان 1393 09:24

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید