عمليات اطفاي حريق قسمتي از ميدان خشكبار قديم بناب

دوشنبه, 06 دی 1395 12:18 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

مسئول آتش نشاني و خدمات ايمني بناب گفت: اين آتش سوزي در انتهاي راسته بازار بناب اتفاق افتاد كه طي آن قسمتي از انبارهاي اين بازار طعمه حريق شد.

امير پورعبدالكريم افزود: بدليل حجم گسترده آتش سوزي از آتش نشاني شهرهاي مراغه، ملكان و مجتمع فولاد بناب استمداد شد كه با حضور به موقع آن ها و نيروهاي امدادي جمعيت هلال اهمر بناب و همراهي نيرو هاي انتظامي و بسيج، آتش سوزي مهار و از سرايت آتش به بازار قديمي بناب جلوگيري شد. وي خاطر نشان كرد در اين آتش سوزي كارگاه قطعه سازي و انبار حاوي نگهداري چسب در آتش سوخت كه خوشبختانه تلفات جاني در برنداشت و علل آتش سوزي و ميزان خسارت وارده در دست بررسي است.

در ادامه، مصاحبه فرماندار محترم شهرستان جناب آقاي مهندس فرج اللهي در خصوص كم و كيف قضيه و اقدامات انجام يافته جهت استحضار عمومي نشر مي گردد.

فرماندار بناب در خصوص آتش سوزي با اشاره به تلاش ها و اقدام سريع آتش نشاني بناب گفت: خبري كه عصر امروز به دست آتش نشاني ميرسد، در مورد آتش سوزي انبارنئوپان و كارتن سازي در اين محل بوده است كه مامورين آتش نشاني بناب سريعاً خود را به محل آتش سوزي رسانده اند. وي افزود: در اسرع وقت پس از حضور ستاد مديريت بحران در محل، با شهرستانهاي مراغه، ملكان و عجب شير هماهنگ شديم تا آتش نشاني هاي شهرهاي همجوار نيز سريعاً به محل مراجعه نمايند.

فرج اللهي گفت: با همكاري و تلاش آتش نشاني ها موفق به مهار آتش شديم. نماينده عالي مقام دولت در شهرستان بناب تصريح كرد: خوشبختانه اين آتش سوزي تلفات جاني نداشته و فقط مصالح انبار شده از قبيل كاغذ، نئوپان و كارتن از بين رفته است كه شرايط مهار كردن آتش را نيز دشوارتركرده بود.

وي خاطر نشان كرد: آتش نشاني سر موقع به محل رسيده است، اما به دليل شرايط محيطي، رساندن آب به آتش به سختي صورت مي گرفت كه با كمك بيل مكانيكي، ديوارها و موانع از سر راه برداشته شد تا در مهار كردن آتش دشواي كار كمتر شود.وي در پايان با تقدير و تشكر از زحمات نهاد هاي حاضر در محل گفت: از همشهريان محترم تقاضا دارم در استفاده از لوازم گرمايشي و همچنين سيم كشي منزل و محل كار خود دقت و توجه نشان دهند تا با چنين مشكلاتي مواجه نشويم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 تصاوير: قنبر الماسي

1431 بازدید آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 14 تیر 1396 08:27

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید