چاپ این صفحه

جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه ساماندهی تبلیغات محیطی سطح شهر با حضور با حضور مهندس تیزپاز نیاری شهردار،هیات مدیره شرکت تبلیغاتی سارین پیمانکار بخش خصوصی طرف قرارداد شهرداری و کارشناسان شهرداری در اتاق کار شهردار

چهارشنبه, 08 خرداد 1398 20:17 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)
پروژه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر که از سال گذشته، با حضور شرکت تبلیغاتی سارین به عنوان سرمایه گذار برای نصب سازه های به روز تبلیغاتی در سطح شهر و ورودی های آن و احداث سرویس های بهداشتی و نمازخانه در میادین ورودی طی فراخوان و آگهی عمومی به بخش خصوصی واگذار شده بود و کارهای اجرایی آن از اواخر سال ۹۷ شروع شده بود صبح گاه امروز طی جلسه ای که با حضور مهندس تیزپاز نیاری شهردار، هیات مدیره شرکت تبلیغاتی سارین به عنوان سرمایه گذاران طرح و کارشناسان شهرداری در محل دفتر شهردار ترتیب یافته بود روند اجرای پروژه و پیشرفت آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شرکت سرمایه گذار در ارع وقت در عمل به تعهدات خویش و اتمام به موقع آن جدیت کافی و ملموس را از خود نشان دهد.
 
 
 
اداره فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری بناب
 
 
 
3011 بازدید
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com