چاپ این صفحه

اولین جشنواره تابستانی بناب برگزار شد+ تصاویر

چهارشنبه, 30 مرداد 1398 23:10 نوشته شده توسط  davood
رای دادن به این مورد
(0 رای)

اولین جشنواره تابستانی بناب به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بناب در محل عمارت شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب شامگاه روز سه شنبه شهرداری و شورای اسلامی شهر بناب طبق روال سال های گذشته جهت کمک به ترویج نشاط اجتماعی اولین جشنواره تابستانی در سال جدید را در محل عمارت ساختمان شهرداری بناب برگزار کردند.

در این جشنواره برنامه های فرهنگی و هنری شادی از قبیل اجرای تئاتر، مسابقه، طنز و سایر برنامه های متنوع به همت روابط عمومی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب اجرا گردید.

شهردار بناب در حاشیه این جشنواره ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار کشور را از برکت ولایت داریم و همین ولایت موجب شده ایران به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند در جهان شناخته شود طوری که کشور پیشرفته ای مانند ژاپن از استقلال و اقتدار ما غبطه می خورد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری با تمام ظرفیت و پتانسیل به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به همشهریان است، گفت: اصلی ترین مشکل بناب و مطالبه اصلی همشهریان موضوع آسفالت کوچه و معابر شهری بناب است که شهرداری در این خصوص شرمنده همشهریان شده است و از همین محل از مردم عذر خواهی می کنیم.

تیزپاز نیاری با بیان اینکه شهرداری پس از سال ها در حوزه تامین قطعات بتنی خودکفا شده است، تصریح کرد: در کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری بناب تمامی نیاز های بتنی شهرداری تامین می شود و دیگر نیازی به خرید از سایر شهر های همجوار وجود ندارد.

وی از تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت از محل کارخانه بازیافت آسفالت شهرداری بناب خبر داد و گفت: این کارخانه از مدت زمان کوتاه احداث خود توانسته این مقدار آسفالت را از نخاله های آسفالت که به شدت برای محیط زیست مضر است تولید کند و از همین مقدار حجم تولید شده آسفالت از این کارخانه توانسته ایم بخش های زیادی از معابر شهری را لکه گیری کنیم.

شهردار بناب افزود: شهرداری اخیرا دستگاه ترمیم کننده آسفالت را خریداری کرده است که به نوبه خود در شمالغرب کشور بی همتا است و قطعا طی روز های آینده این دستگاه به نحوی جهت اتو کشی و ترمیم آسفالت وارد کوچه و معابر بناب خواهد شد.

کلید دار بناب در پایان از اتمام ساخت و بازسازی استخر شهرداری بناب خبر داد و گفت: کار های عمرانی این استخر کاملا به اتمام رسیده است  و در مرحله نظافت و آبگیری قرار دارد که به امید خدا طی روز های آینده بازگشایی می شود.

گزارش تصویری؛

 

نگارنده خبر: داود زیبائی

2872 بازدید آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 05 شهریور 1398 04:41