چاپ این صفحه

شهردار بناب؛ احداث کارخانه تولید شن و ماسه یکی از نیاز های اصلی بناب و شهرداری است

یکشنبه, 03 شهریور 1398 10:07 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

شهردار بناب با تاکید بر توجه بیشتر به نیازهای اساسی و زیرساختی شهری بناب گفت: در حال حاضر احداث کارخانه شن و ماسه از مهمترین نیازهای مهم بناب جهت خودکفا شدن در تولید آسفالت به حساب می آید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری محبوب تیزپاز با بیان اینکه شهرداری با تمام تلاش و بهره گیری از امکانات شهرستان سعی بر آبادانی و توسعه عمرانی شهر بناب را دارد، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از معابر و خیابان های بناب نیاز با بازسازی آسفالت دارند که شهرداری مصمم است از تمام امکانات موجود برای حل این مشکل استفاده کند.

شهردار بناب با اشاره به اینکه اکثر شهرها دارای کارخانه آسفالت و تولید شن و ماسه هستند، تصریح کرد: متاسفانه یکی از نقاط ضعف شهرستان بناب در همین قسمت است چراکه شهرداری مجبور است برای خرید شن و ماسه مبالغ بسیار هنگفتی را به تولید کننده گان شن و ماسه و آسفالت پرداخت کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری به دنبال تامین نیازها و زیرساخت های لازم جهت تولید آسفالت و شن و ماسه در همین شهر است، اظهار داشت: شهرستان بناب از لحاظ معادن و شن و ماسه دارای ظرفیت های خوبی است که با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت، امور آب و در راس آن ها فرمانداری سعی خواهیم کرد از این منابع برای حل مشکلات و توسعه شهری بناب استفاده کنیم. و ضمن تقدیر از همکاری ارزشمند ادارات مذکور اظهار امیدواری کرد در اسرع وقت مجوزات لازم را صادر نمایند.

تیزپاز نیاری افزود: تنها مشکل جهت استفاده از منابع طبیعی شهرستان اخذ مجوزهای مورد نیاز است که جا دارد از تمامی مسئولان شهرستان درخواست کنیم جهت حل مشکلات شهری بناب بخصوص بحث آسفالت با تمام ظرفیت های خود از شهرداری حمایت کنند تا شهرداری بتوانند جوابگوی مطالبات به حق همشهریان باشد.

کلیددار شهر بناب با اشاره به اینکه از محل کارخانه بازیافت آسفالت بناب که اخیرا توسط شهرداری احداث شده است بخش های زیادی از معابر شهری بناب لکه گیری شده است، گفت: همان طور که وعده داده ایم با توجه به وضعیت آسفالت معابر پروژه آسفالت ریزی در اولویت ویژه اجرایی است و تا پایان فصل کاری بیش از آنچه که برای این پروژه بودجه پیش بینی کرده ایم هزینه خواهیم کرد و بخش های زیادی از معابر و خیابان های شهری بناب بخصوص محلاتی که سهم خودیاری خود را پرداخت کرده اند را آسفالت ریزی خواهیم کرد.
محبوب تیزپاز در پایان اعتبار ردیف بودجه آسفالت امسال را پنجاه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اعضای شورای شهر مصمم هستند مشکلات اساسی را یکی پس از دیگری حل کنند که قطعا در صورت تداوم این اراده در سال های آتی دیگر شاهد این همه نارسایی در کیفیت معابر نخواهیم بود.

نگارنده خبر/ داود زیبائی

3052 بازدید آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 04 شهریور 1398 15:05