چاپ این صفحه

رئیس شورای اسلامی شهر بناب؛ تخصیص بیش از ۴ هکتار زمین جهت احداث پارک در شهرک ولیعصر(عج)/ احداث ۲ پمپاژ فاضلاب از نیازهای اساسی این شهرک/ احداث ایستگاه آتش نشانی در این محل

یکشنبه, 05 آبان 1398 19:28 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

رئیس شورای اسلامی شهر بناب از تخصیص 4 هکتار و 800 متر مربع زمین جهت احداث پارک در شهرک ولیعصر عج (ساری داغ) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از انعکاس  محمد باقر ولائی (صحرایی) از تخصیص ۴ هکتار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی شهرک ولیعصر (عج) جهت ایجاد پارک در این محل خبر داد و گفت: با پیگیری های مکرر مسئولان شهرستان، وزارت راه و شهرسازی با این طرح موافقت کرد.

وی افزود: علاوه بر ایجاد پارک زمینی به مساحت هزار و ۸۷۲ متر مربع جهت احداث ایستگاه آتش نشانی در این شهرک اخذ شده است که با توجه به جمعت شهرک و روستای های اطراف آن یک نیاز اساسی و مهم به شما می آید.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب حل مشکل فاضلاب شهرک ولیعصر را نیازمند همکاری تمامی مسئولان شهرستان دانست و گفت: در حال حاضر فاضلاب این شهر نیاز به ۲ پمپاژ دارد که از نماینده بناب، فرماندار، رئیس اداره آب درخواست داریم جهت تکمیل فضلاب مدرن این شهرک پیگیر احداث این ۲ پمپاژ باشند.

ولائی (صحرایی) تاسیس شهرداری مستقل در شهرک ولیعصر را ضروری دانست و گفت: با توجه به وسعت این شهرک طی مکاتباتی از استاندار درخواست کرده ایم تا شهرداری منطقه یک شهرستان بناب در این محل احداث شود که با موافقت این امر، ساختمان جدید شهرداری در این شهرک احداث و تحت نظر شهرداری بناب فعالیت خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در پایان رفع مشکل روشنایی این شهرک را خواستار شد و گفت: از مدیرت شرکت توزیع برق بناب انتظار داریم در جهت رفاه حال ساکنین و تردد بهتر نسبت به افزایش چراغ های برق این محل اقدام کند.

انتهای پیام/ داود زیبائی

2983 بازدید