جواد نظام پرست شهردار جدید بناب؛ حل مشکلات شهر بناب در گروی همکاری مردم و مسئولان با شهرداری/وضیعت آسفالت و معابر شهر در شان این مردم نسیتند/ اجازه خام فروشی اراضی شهرداری را نخواهم داد

سه شنبه, 25 شهریور 1399 23:20 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، جواد نظام پرست شهردار جدید بناب ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه خود ضمن تشکر از فرماندار محترم بناب، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تمامی کسانی وی را به عنوان شهردار انتخاب کردند اظهار داشت: متاسفانه در چندین سال اخیر شهرداری شهر بناب بخاطر برخی از بی برنامه ریزی های نادرست و کم کاری برخی از عوامل مربوط، با مشکلات بسیاری دست وپنجه نرم می کند.

جواد نظام پرست تصریح کرد: تمام چالش ها و مشکلات موجود در شهرداری تنها زمانی حل خواهد شد که بین مردم ومجموعه شهرداری آشتی ایجاد شود.

جواد نظام پرست با اشاره به عملی شدن آشتی بین مردم و شهرداریو بازگشت اعتماد از دست رفته افزود: تنها زمانی می توانیم به جایگاه واقعی خود برسیم و اعتماد مردم را جلب کنیم که با عمکردهای مثبت خود در اجرای طرح های عمرانی و شهری و رسیدگی شبانه روزی، انجام  امورات شهر را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: با وجود اینکه می دانستم مشکلات اساسی ومهمی در مجموعه شهرداری وجود دارد اما با تمام وجود پا به میدان گذاشتم تا بتوانم با رسیدگی به شهرم، اندکی از بار مشکلات همشهریان عزیزم را بردارم.

سکاندار جدید شهرداری تعامل و همکاری بین پرسنل وکارکنانش را در اجرای هرچه بهتر پروژه ها وطرح های عمرانی حیاتی دانست وافزود: تنها زمانی شهری با ظاهر زیبا و مردمی شاد واقتصادی پویا خواهیم داشت که بین مجموعه ما ومردم رابطه تنگاتنگی به وجود بیاید.

وی زیبا سازی معابر و رسیدگی به آسفالت ریزی شهر را ضروری عنوان کرد وافزود: علاوه بر رسیدگی به پروژه های عمرانی وزیبا سازی شهر هدف اساسی شهرداری تفکیک زباله از مبدا خواهد بود که از هفته آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد و همچنین اجازه نخواهم داد مانند گذشته خام فروشی اراضی شهرداری اتفاق بیافتد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسولان عزیز به مردم شریف بناب نوید شهری آباد و در شان مردم خوبش داد و گفت: امیدوارم درکنار مردم که جدا از مجموعه شهرداری نیستند بتوانیم رونق اقتصادی، پیشرفت و شاد زیستن را که در شان مردمان این شهر است، به ارمغان بیاوریم.

 

منبع/ صدای بناب/ نگارنده خبر داود زیبائی

2868 بازدید آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 26 شهریور 1399 14:21

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید