چاپ این صفحه

شرحی بر اقدام شهرداری برای دفع آبهای سطحی ابتدای جاده روستای زاوشت

جمعه, 16 آذر 1397 17:24 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، شهرستان بناب به علت مسطح بودن از جمله شهرهایی است که در حین بارش های فصلی و نزول رحمت الهی با مشکل آبی گرفتگی دست به گریبان شده و شهروندان شریف را درگیر خویش می نماید.

از جمله مهمترین نقاطی که این مشکل در آن بیشتر محسوس و مشاهده می شود ابتدای جاده روستای زاوشت میباشد که دفع آبهای سطحی این قسمت از شهر، بارها مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفته و پیشنهادات مختلفی نظیر: شن ریزی محل آب گرفتگی، حفر چاه برای هدایت آبهای سطحی محل و ... توسط شهرداری مورد اجرا قرار گرفته ولی باز هم مشکل مرتفع نگردیده است.

نهایتا تصمیم اساسی و قابل حلی که پیشنهاد داده شده، هدایت آبهای سطحی محل مربوطه به قوبی چای بوده که برای این امر شهرداری بناب با در نظر گرفتن اعتبار مصوب در بودجه سال 1397 با استفاده از اعتبارات داخلی خویش اقدام به عقدقرارداد با شرکت ژرف آب گستر بناب در تاریخ 97/3/17 نموده که با وجود نوسانات اقتصادی و افزایش چندین برابری مصالح ، لوازم و کالاها نهایتا موفق به خرید حدود 600 متر لوله شده و عملیات عمرانی خویش را در جهت هدایت آبهای سطحی، ابتدای جاده زاوشت به قوبی چای از مسیر بلوار لاله شروع نموده و هم اکنون 150 متر از آن را اجرایی کرده و ادامه آن در حال اجرا میباشد.

899 بازدید آخرین بار تغییر یافته شنبه, 17 آذر 1397 10:26