چاپ این صفحه

پیام تبریک شهردار بناب به مناسبت فرا رسیدن روز #مهندس

دوشنبه, 05 اسفند 1398 02:15 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، مهندس تیزپاز نیاری شهردار بناب با صدور پیامی به شرح ذیل، فرا رسیدن 5 اسفند،‌ روز مهندس را به مهندسان و همکاران خود در شهرستان و شهرداری تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

تاريخ پر افتخار ايران اسلامي مدیون دانشمندان و مهندسان فرهيخته‌اي است كه پايه‌گذار تمدن بزرگ اسلامي ايراني براي اين مرز و بوم بوده‌اند .

پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.


نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب و نگاه مدقانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.


بی شک شایستگی و توانمندي مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم  مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن و شایسته به مرحله اجرا در آوردند.


روز مهندس روز تجليل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گراميداشت پيشگامان پيشرفت و سازندگي در كشور است.


اینجانب پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندس را به جامعه مهندسین زحمتکش کشور بخصوص همکاران متعهد و خدمتگذار خود در شهرداری بناب که طی یکسال اخیر تلاش بی وقفه نمودند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون در راه خدمتگذاری به مردم و نظام جمهوری اسلامی برایشان آرزومندم.

 

محبوب تیزپاز نیاری/ شهردار بناب

1054 بازدید آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 05 اسفند 1398 06:48