شهردار بناب در جلسه شورای ترافیک شهرستان؛احداث مسیر دوچرخه سواری بلوار لاله تا پایان سال جاری

شنبه, 18 بهمن 1399 06:45 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب جواد نظام پرست صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب بر ضرورت افزایش فرهنگ استفاده از پارکینگ در شهر بناب اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود پارکینگ طبقاتی در اطراف ساختمان بلور و الغدیر همشهریان خودروهای خود را در خیابان ها و محورهای فرعی این نقطه از شهر پارک می کنند و باعث افزایش ترافیک و کندی رفت و آمد در این مسیر می شوند.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه شهرداری ساماندهی فضاهای رفت و آمد عمومی به خصوص پیاده رو ها را در اولویت کاری خود قرار داده است گفت به شخصه بر این باورم که مسیر کوه سعدی می بایست در راستای امنیت سازی برای عابرین پیاده ساماندهی و سنگ فرش شود.

کلید دار شهر بناب از بهره برداری مسیر ویژه دوچرخه سواری حدفاصل بلوار لاله تا پارک فدک تا پایان سال جاری خبر داد و گفت کارهای مطالعاتی تخصیص اعتبار این پروژه انجام شده است و امیدواریم با شروع کار پیمانکار شاهد افتتاح و بهره برداری این مسیر تا پایان سال جاری باشیم.

شهردار بناب در پایان با بیان اینکه کار آشکارسازی سرعت گیر و نصب علائم از ابتدای مهر سال جاری شروع و به دلایل ورود سرما متوقف شد گفت شهرداری بناب با تخصیص اعتبار ادامه کار آشکارسازی سرعتی و نصب علائم را از ابتدای سال آینده به نحو احسن انجام خواهد داد.

808 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 19 بهمن 1399 09:34

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید