چاپ این صفحه

به همت شهرداری بناب از دختران مقام آور کشوری تجلیل شد.

به همت شهرداری بناب از دختران مقام آور کشوری تجلیل شد.
بمناسبت دهه کرامت و روز دختر از هفت دختر مقام آور کشوری و مولف کتاب در شهرداری بناب تجلیل شد.
در این مراسم که بدلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی فقط با حضور تجلیل شوندگان برگزار شد از خانم ها بهناز مقدم نیا،شقایق نوروزی،ثنا یاوری در رشته والیبال و خانم ها ثنا آشنایی و نسیم صالح اقدم در رشته تنیس روی میز و خانم ها مبینا نصیر پور امین و الهه میرزایی بعنوان مولفین کتاب که از سوی ادارات ورزش و حوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده بودند تجلیل بعمل آمد.
جواد نظام پرست شهردار بناب در این مراسم با اشاره به لزوم تقدیر از افراد نمونه و نخبه شهرستان گفت:شهرداری ها در کنار اقدامات عمرانی باید به مردم بعنوان عناصر اصلی شهر بطرق مختلف، خدمات ارائه نماید، که تقدیر از دختران نمونه و برتر شهرستان در این راستا ترتیب یافته است.
وی افزود:یکی از رسالت های شهرداری بدون توجه به جنسیت،سن و جایگاه اجتماعی،افزایش روحیه بالندگی و خود باوری در میان احاد مردم می باشد.
شهر دار بناب با تاکید بر حمایت همه حانبه برای رشد و شگوفایی بانوان گفت:مسئولان باید تمام تلاش خود را برای فراهم نمودن بستر لازم برای رشد استعداد های دختران با آتیه بکار گیرند.
لازم به ذکر است اسامی دختران مقام آور کشوری و مولفین کتاب در سال های 1399 و 1400 توسط ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرداری ارسال شده بود که آموزش و پرورش در این زمینه اظهار نظر نکرده بود.

1176 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در دفتر شهردار
کد خبر: 2124