چاپ این صفحه

میادین و معابر شهر بناب گلباران شد ‌

شنبه, 27 اسفند 1401 22:42 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، شهرداری بناب با زیباسازی و گل کاری معابر و میادین ورودی شهر بناب به استقبال بهار و عید نوروز رفت

‌ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی شهردار بناب در تشریح این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و همچنین فصل بهار، شهرداری بناب برای زیباسازی شهر تمامی میادین و معابر و بلوار های اصلی شهر را با گل های تهیه شده در گلخانه شهرداری بناب تزیین و زیباسازی کرد.

 وی افزود: علاوه بر گلکاری نصب المان های زیبا مربوط به عید نوروز و همچنین استفاده از سنگ های رنگی زیبا در بلوار ها و کفپوش کردن آنها از سایر اقدامات شهرداری در ایام نوروز می باشد.

فرید پناهی شهردار بناب در پایان با تاکید بر اینکه زیباسازی شهر بناب یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری و شورا در سال ۱۴۰۲ می باشد گفت: با تمام پتانسیل و ظرفیت ها به دنبال آن هستیم شهر را به گونه ای زیبا سازی کنیم که شهروندان هنگام تردد در معابر و خیابانها احساس شادی و خرسندی داشته باشند.

 

577 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 28 اسفند 1401 15:44
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com