علی پورجعفر رئیس شورای اسلامی شهر بناب:قوانین شهرداری ها مستلزم بازنگری می باشد

علی پور جعفر  در آیین تکریم و معارفه شهرداران سابق وجدید شهر بناب با بیان اینکه بیش از ۲۵ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی داشتیم گفت: با همکاری مسئولان شهرستان این مقدار بدهی قسط بندی و تا به الان بیش از ۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب با  بیان اینکه اصلی‌ترین و اولویت کاری اصلی شورا و شهرداری آسفالت ریزی معابر خیابانها است، گفت: حجم مورد نیاز آسفالت شهر بناب بسیار زیاد می باشد و امسال نیز آسفالت ریزی به نسبت خوبی انجام شد.

 وی با بیان اینکه شهرداری ها درآمد خود را به صورت خودگردان به دست می آورند،  گفت از نمایندگان مجلس انتظار داریم در  دولت را مکلف کنند تا شهرداری که نهادی مردمی باشد بیش از این مورد حمایت قرار بگیرد.

علی پور جعفر با اشاره به برخی از قوانین شهرداری که مورد استفاده نمی باشند گفت:  بعضی از قوانین شهرداری ها نیاز به اصلاح و بازنگری دارند که امیدواریم در این موضوع نیز  نمایندگان توجه بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جمعیت ۹۰ هزار نفری شهر بناب اشاره کرد و گفت:  متاسفانه بیشتر قوانین برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر و بالای ۱۰۰ هزار نفر می‌باشد و همین باعث شده بیشتر امکان به شهر بناب اختصاص داده نشود.

2538 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار شهرداری
کد خبر: 2133

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید