امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

دیدار صمیمی شهردار بناب با پرسنل استخر وسونای شهرداری

یکشنبه, 30 فروردين 1394 13:12 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(2 رای)

ظهر یکشنبه مورخه 30-01-94 کارکنان استخر وسونای شهرداری طبق هماهنگی قبلی با دفتردکتر کفشنوچی در دفتر ایشان حضور یافتند وصمیمانه با یکدیگر گفتگو کردند .

در این جلسه دکتر کفشنوچی ضمن اعلام رضایتمندی از عملکرد استخر وسونای شهرداری تاکید کردند :در هر شهری که آمار دانشجو در آن بالا باشد آن شهر به عنوان یک شهر علمی محسوب می شود .دربناب هم با توجه به وجود چندین دانشگاه ،ائم از دولتی وآزاد ،با چندین هزار دانشجواز استانها وشهرهای مختلف که با فرهنگهای متفاوت جهت تحصیل در این شهر سکونت دارند می توان گفت که یک شهر علمی است .

ایشان در ادامه به حظوردانشجویان در استخر وسونای شهرداری اشاره کرده وگفتند که پرسنل آن مجموعه باید با تمام تلاش خود ضمن تکریم ارباب رجوع فرهنگ بناب را نیز به مهمانان ودانشجویان عزیز بشناسانند .

در ادامه این دیدار خلیل فریدونیان مدیر مجموعه های ورزشی شهرداری نیز ضمن معرفی یکایک کارکنان استخر خواستار توجه بیشتر در زمینه تجهیز وبهینه سازی استخر از شهردار شدند .

دکتر کفشنوچی در پایان دیدار از عملکرد پرسنل استخر وسونا تقدیر وتشکر به عمل آورده وافزودند تمام سعی وتلاش خود را در تجهیز کامل این مجموعه جهت رفاه بیشتر ارباب رجوع وارائه خدمت به همشهریان خواهند نمود.

1067 بازدید آخرین بار تغییر یافته سه شنبه, 08 ارديبهشت 1394 04:28
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید