امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی بناب برگزار گردید

چهارشنبه, 09 ارديبهشت 1394 15:01 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

دکتر کفشنوچی در مراسمی به همین مناسبت که روز جهارشنبه مورخه 9-2-94 در محل پارک فدک برگزار گردید ضمن تشکر از کلیه روئسای ادارات واعضای محترم شورای اسلامی وحضار شرکت کننده در این مراسم بیان کردند .یکی از افتخارات وبرکات مهم وتاریخی نظام جمهوری اسلامی تشکیل شوراهای اسلامی،اهمیت شورا برای همه در سوره شوری برای پیامبر (ص) وتوسط ایشان به ما بیان نموده .

در سال 58 امام خمینی (ره) دستور تشکیل شوراها را به شورای انقلاب صادر کردند تا خود مردم در حل مشکلات خود سهیم باشند .در امر مدیریت شهری هم بهترین وزیباترین مدیریت در کنار مردم بودن تولید فکر واندیشه در کنار شهروندان است .همانگونه که در ساخت خانه ،معماری ،ودکورتوسط اعضای خانواده انجام می گیرد می توان این کار را شهر نیز انجام دهیم وبا مشورت شهروندان درکنار شورا در ساختن شهر تلاش نماییم .

شهردار بناب در ادامه ضمن تشکر ازشورای محترم که با انتخاب اینجانب به بنده فرصتی دیگر دادند تا یکبار دیگر در خدمت بناب وشهروندان عزیز بنابی باشم.ایشان اولویت کاری شهرداری را بهسازی وتوجه به مناطق محروم اعلام نمود وبرای ورودی های شهر هم با همکاری شورای محترم برنامه خاصی داریم .

در پایان مراسم از اعضای محترم شورا و مهندس قلیپور با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است قبل از این مراسم ازپروژه پل زیر گذر ورودی پارک فدک نیز بهره برداری گردید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1160 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 10 ارديبهشت 1394 07:07
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید