امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

نشست شهردار با اهالی کوچه نرگس 4 واقع در دیزج جنوبی

دوشنبه, 18 خرداد 1394 13:34 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

کریم صمد زاده دبیربهسازی و ساماندهی مناطق محروم طی گزارشی اهداف ونتایج این جلسه را اعلام نمود :

در پی دعوت اهالی محترم کوچه نرگس 4 واقع در دیزج جنوبی که روزشنبه مورخه 16-3-94 از ساعت 20 الی 22 در منزل یکی از اهالی محله فوق برگزار گردید دکتر کفشنوچی شهردار بناب به همراه اعضای محترم شورای اسلامی و هیئت همراه در این جلسه حضوریافته واز نزدیک به مشکلات اهالی این محله گوش دادند.

این جلسه در پی ممانعت اهالی از آسفالت ریزی این محله توسط شهرداری در صبح همان روز انجام می شده ،ترتیب داده شده بود واهالی با اعلام اینکه هنوز کارهای تاسیسات زیر بنایی وهمچنین مسیر گشائی این محله انجام نشده وتا اتمام این کارها از آسفالت ریزی محله از طرف اهالی ممانعت خواهد شد .

در این جلسه شهردار بناب واعضای محترم شورای اسلامی ضمن خواستار همکاری از اهالی در عقب کشی ومسیر گشایی طبق محلات قبلی دیزج جنوبی ، به اهالی قول دادند درصورت همکاری اهالی محله، شهرداری نیز در ارائه خدمات از جمله تخفیف یا تهاتر در جریمه ماده صد ،صدور پرانه ساختمانی بصورت رایگان وهمچنین تامین مصالح به اهالی کمک نمایند .

صمد زاده در پایان گزارش خود از آغاز به کار واحد نقشه برداری جهت تعیین میزان عقب کشی واصلاح وضعیت اقدام به نقشه برداری ومیخ کوبی در این محل خبر داد و گفت انشاالله بزودی کار تخریب ساختمانها توسط خود اهالی آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1305 بازدید
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید