امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

برگزاری مراسم تکریم سالمندان در خانه فرهنگ وسلامت بانوان شهرداری بناب

چهارشنبه, 22 مهر 1394 05:08 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

 

طی مراسمی که با تلاش وپیگیریهای مسئولین خانه فرهنگ وسلامت بانوان و شورای اسلامی شهر بناب بمناسبت هفته تکریم ومنزلت سالمندان درمحل خانه فرهنگ وسلامت بانوان شهرداری برگزار گردید از 20 سالمندان وبازنشسته شهرداری تجلیل گردید.

این مراسم با حضور فرماندار محترم ،اعضای شورای اسلامی شهر ، معاون شهردار وتنی چند از مسئولین واحدهای شهرداری و تعدادی از سالمندان وبازنشستگان و خانواده هایشان برگزار گردید .

فرماندار بناب در این مراسم ضمن تبریک هفته تکریم سالمندان ، از سالمندان به عنوان بزرگان وپیشکسوتان جامعه نام برد وافزود:طبق آمارها 10% از مردم کشور ما بالای شصت سال هستند و شاید در 5سال آینده این آمار به 30% برسد.

آقای فرج الهی تصریح کرد: نباید بازنشستگان را افراد از کار افتاده تلقی کنیم که این یک باور غلط است و لازم است از تجربیات آنان که در طول سی سال تلاش و خدمت کسب کرده اند و امروز می توانند به عنوان مخزن اطلاعات و منبع مدیریت باشند.

وی نفوذ کلام بزرگان را از قانون ودادگاه بیشتر دانست وگفت:بزرگترین مشکلات واختلافات با گفتگو ودخالت سالمندان حل میشود و من با احداث خانه سالمندان در بناب مخالفم و از آنجاییکه بناب یک شهر مذهبی است ومردم بناب هم به سالمندان احترام و ارزش خاصی قائل هستند خانه سالمندان هیچ جایگاهی نخواهد داشت .

در حاشیه این مراسم گروه سرود دبستان دخترانه عاطفه با اجرای سرود در مقام سالمندان واهداء گل به پدر بزرگهاومادر بزرگها حاضر در مراسم جلوه خاصی به مراسم دادند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم به 20 نفر از بازنشستگان وپیشکسوتان شهرداری وشورای اسلامی به دست فرماندار ومسئولین حاضر در جلسه با اهداء لوح یادبود وهدایا تجلیل بعمل آمد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1546 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 02 دی 1395 07:40

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید