امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

همایش دوچرخه سواری دانش آموزی و دانشجویی برگزار شد

شنبه, 29 شهریور 1393 16:04 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

این همایش که به همت شهرداری بناب و مشارکت اداره ورزش و جوانان ، هیئت دوچرخه سواری و فرماندهی پلیس راهور شهرستان باهدف استقبال از مهر برگزار شده بود روز جمعه ساعت 11 قبل از ظهر با حضور بیش از پانصد نفر دانش آموز از مقابل شهرداری بناب شروع و از مسیر کوی لاله به مقصد پارک فدک ادامه یافت 0 در این همایش شهردار بناب با بیان اینکه هدف این همایش استقبال از مهر با انگیزه احیای جمله « بناب شهر دوچرخه» بوده گفت: شهرداری بناب در تلاش بوده تا با برگزاری این همایش موضوع دوچرخه سواری را که این شهرستان را در سطح کشور به شهر دوچرخه مشهور ساخته دوباره احیا نماید که متعاقب این مراسم ، از زمان بازگشایی مدارس در نظر داریم دانش آموزان و دانشجویانی را که با دوچرخه در سطح شهر تردد می نمایند مورد تشویق مادی و معنوی قرار دهیم.

در پایان این مراسم برگه های قرعه کشی شرکت کنندگان مورد قرعه کشی قرار گرفت و طی مراسمی در نماز جمعه از 10 نفر با جایزه مادی و 20 نفر با اهداء کارت 10 جلسه ای استخر و سونا تجلیل بعمل آمده است

روابط عمومی شهرداری بناب 

 

1652 بازدید آخرین بار تغییر یافته چهارشنبه, 30 مهر 1393 07:47
مسئول فنی پایگاه اطلاع رسانی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris hendrerit justo a massa dapibus a vehicula tellus suscipit. Maecenas non elementum diam.

وب سایت: smartaddons.com

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید