امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

گفتگوی امیر پورعبدالکریم مسئول آتش نشانی بناب با سایت شهرداری

جمعه, 01 -2667 16:30 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

امیر پورعبدالکریم مسئول آتش نشانی بناب در گفتگویی با سایت اطلاع رسانی شهرداری با نگاهی به عوامل حوادث بیان کردند.

توسعه جوامع بشري، تغيير الگوهاي زندگي و همچنين بهره مندي از فناوريها و امكانات جديد بدون زير ساخت هاي فرهنگي و اجتماعي به عاملي در جهت افزايش ميزان بروز حوادث در جهان تبديل شده است. در بسياري از كشورهاي دنيا اين موضوع به اثبات رسيده است كه"حوادث قابل پيشگيري هستند". با نگاه ويژه به انواع حوادث و انجام اقدامات موثر از ميزان بروز حوادث و همچنين از شدت آن مي توان كاست.

پورعبدالکریم در ادامه گفتگو آمار و حوادث تیر ماه سال جاری را نیز اینگونه بیان نمودند:

متأسفانه در تیر ماه امسال 38 مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء توسط واحد آتش نشانی صورت گرفته که شامل : 1 مورد تصادف جاده ای – 31 مورد اطفاء حریق و 6 مورد هم عملیات نجات می باشد که خوشبختانه صدمات جانی در پی نداشت.

وی پیشگیری را مهمترین و بهترین روش برای کاهش و از بین بردن حوادث بیان نموده وافزودند متاسفانه طبق بررسی های به عمل آمده در حوادث این ماه 30% از این حوادث به دلیل عامل انسانی بوده که ناشی از بی احتیاطی وعدم رعایت نکات ایمنی از جانب شهروندان عزیز میباشد .

پور عبدالکریم در پایان افزود :خواهش ما از شهروندان محترم این است که تمامی توصیه های ایمنی را جدی بگیرند تا کمتر شاهد حوادثی ناگوار باشیم .

بنده به عنوان مسئول آتش نشانی مکررا به اطلاع همشهریان گرامی اعلام میکنم ، با توجه به رسیدن فصل گرما وشروع مسافرتهای تابستانی همشهریان عزیز قبل از ترک منازل باید برخی موارد ایمنی را رعایت نمایند از جمله : بستن فلکه اصلی گازو آب و همچنین قطع نمودن برق قسمتهایی از ساختمان که بلا استفاده باقی خواهند ماند و جدا نمودن دو شاخه دستگاههای برقی اضافی از پریز برق .

شماره تلفن 125 آتش نشانی در خدمت شهروندان

1370 بازدید آخرین بار تغییر یافته دوشنبه, 06 دی 1395 18:12

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید