امروز: جمعه 28 ارديبهشت 1403 برابر با 17 می 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

گزارش عملکرد مالی شهرداری بناب از زبان سرپرست مالی

جمعه, 03 مهر 1394 18:48 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(2 رای)

الحمداله شهرداریها طوری شده اند که خدمت در آنها به نوعی عبادت است .امام خمینی (ره)

محسن درخشان سرپرست امور مالی شهرداری بناب در گزارشی عملکرد مالی شهرداری در شش ماهه نخست امسال را بدین شرح بیان نمودند.
 افراد جامعه وهمچنین دستگاههای دولتی که در حقیقت نماینده جامعه ومسئول رفع نیازهای عمومی واجتماعی بوده به ناچار می بایست اهداف خود را برای انجام وظایفی که بر عهده دارند مشخص وسپس براساس آن برنامه ریزی کنند ،ومنابع محدود خودرابه نحوی بین نیازهای نا محدود توزیع نمایند که بتوانند در شرایط مطلوب به حدمتناسب به خواسته های خوددست یابند واین ((پیام سند بودجه ))نامیده می شود .

تنظیم بودجه درشهرداری مشابه تنظیم بودجه سایر موسسات دولتی بوده که شهرداری بناب نیز از این امر مستثنا نبوده که می بایست در بهمن ماه توسط شهرداری تنظیم شده وبرای یک سال درآمد ها و هزینه های شهرداری بر اساس نیازها واهداف بلند مدت وکوتاه مدت برآورد وتنظیم وتسلیم شورای اسلامی شهر شود وشورای محترم نیز پس از بررسی تا قبل از اسفند ماه برابر ماده 67 تصویب وجهت اجرا به شهرداریابلاغ نماید براین اساس بودجه شهرداری بناب برای سال 1394 به مبلغ 370 میلیارد ریال تصویب گردیده است که برای 6 ماهه اول سال هزینه کرد بودجه برای این شهرداری بصورت زیر می باشد .

هزینه های عمرانی به مبلغ 46 میلیارد ریال .

هزینه های خدمات شهری به مبلغ 36 میلیارد ریال .

هزینه های خدمات اداری 21 میلیارد ریال .

از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک 28 قرارداد با شرکتهای عمران وخدماتی عقد گردیده است که جمعا به مبلغ 5 میلیارد ریال میباشد که برخی از آنها به اتمام رسیده وبرخی در دست اجرا می باشند .

با توجه به اینکه شهرداریها ارگان نیمه خصوصی بوده بر این اساس یکی از عمده منابع درآمدی شهرداریها وصول عوارض شهرداری میباشد ،بدیهی است که یکی از اهم ونوع خدمات رسانی شهرداری وابسته به وصول به موقع عوارض می باشد.

که این امر مستلزم مشارکت وهمکاری شما شهروندان فهیم بنابی می باشد که با اعتماد به خدمتگذاران خود در مجموعه شهرداری وپرداخت بموقع عوارض وبدهی های خود ،شهرداری را در ارائه خدمات بهتر ،زیبا سازی شهر وشکوفایی بیش از پیش شهر یاری نمایید.

1644 بازدید آخرین بار تغییر یافته پنج شنبه, 02 دی 1395 07:54

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید