امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

شهرداری بناب با مشارکت موسسه خدمات روانشناختی صدرا طرح دوره تربیت مربی مهارتهای زندگی را برگذار می گند

دوشنبه, 26 مرداد 1394 22:11 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

طی نشستی که در تاریخ 25-5-94 با حضور دکتر کفشنوچی شهردار بناب وحجت الاسلام دکتر جمشیدی مدیر مسئول مرکز مشاوره ای صدرا درشهر مقدس قم در محل شهرداری بناب برگذار گردید .

حجت الاسلام جمشیدی افزودند:با توجه به نیاز مبرم اقشار مختلف به کسب دانش و مهارت، و با هدف بالا بردن سطح سلامت و بهداشت روان جامعه هدف و پیش گیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم و تعالی کانون خانواده ، موسسه خدمات روانشناختی صدرا، با مشارکت شهرداری بناب ، اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی در موضوعات مهارتهای زندگی، کودک و نوجوان ، ازدواج و خانواده ، فرزندپروری و بهداشت روان می نماید.

ایشان تاکید کردند :باعنایت به ضرورت انجام طرح، این دوره کاربردی،درجهت دستیابی به تحکیم و تعالی بنیان خانواده،پیشگیری وکاهش انواع آسیبهای اجتماعی،کمک به افرادآسیب دیده ودرمعرض آسیب، ارتقا سلامت وبهداشت روان مانند تقویت اعتماد به نفس و خودباوری ،پیشگیری از افسردگی و دیگر اختلالات روانی،توانمندسازی کارکنان دولت در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، علمی ،شغلی وکارآفرینی کارکنان شهرداری بناب و موسسه خدمات روانشناختی صدرا و درصورت لزوم باهمکاری غیرمستقیم سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی در صدد است دوره تربیت مربی را در سطح شهر اجرا نماید.

حجت الاسلام دکتر جمشیدی خطاب به شهردار محترم افزودند با ارائه طرح نامه دوره های مذکور ازموسسه به شهرداری انشاا... در آینده شاهد برگذاری این دوره ها خواهیم بود .

 

 

 

 

 

 

1439 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 05 دی 1395 07:41

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید