امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

برگزاری دومین جشنواره غذاهای محلی در بناب

سه شنبه, 27 مرداد 1394 07:27 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

شهرداری بناب با همکاری شورای اسلامی شهر با هدف حفظ واحیای غذاهای بومی ومحلی دومین جشنواره غذاهای محلی را همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام ا...علیها و روز دختر در محل تالار آبسالان برگزار کرد .

حضور فرماندار محترم ،شهردار واعضای محترم شورای اسلامی شهر وجمعی از کارکنان شهرداری به همراه جمع کثیری از بانوان شهرستان جلوه خاصی به جشنواره داده بود.

خانم نگار مدبری مدیر خانه فرهنگ وسلامت بانوان شهرداری ودبیر این جشنواره دررابطه با برگزاری این جشنواره افزودند: غذا به عنوان یکی از نیازهای اساسی بشر و انگیزه مسافران مورد توجه قرار گرفته است وهمواره غذا یکی از راه های شناسایی و معرفی آداب و رسوم و سنت های هر منطقه به شمار می آید.

مدبری تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را 12 گروه دو نفره ازبانوان که در قسمت پخت پیش غذا ،غذای اصلی ودسر رقابت داشتند.که در پایان مراسم از سه گروه ممتاز شرکت کننده که طبق نظر داوران جشنواره بهترین غذا ها را تهیه کرده بودندبا اهداء لوح وهدایایی به دست مسئولین حاضر در جشنواره مورد تشویق قرار گرفتند .

از دیگر برنامه هایی که در حاشیه این جشنواره برگزار گردید،سخنرانی ، اجرای نمایش وموسیقی های محلی توسط گروههای هنری خود شهرستان ،شعر خوانی مسابقه بین کودکان ودیگر برنامه های شاد ومتنوع دیگر گرمی بخش مراسم بود .

در بخش دیگری از این جشنواره از چند نفر از قبول شدگان کنکور 94 که رتبه زیر 1000 را کسب کرده بودند بدست فرماندار وشهردار واعضای محترم شورای اسلامی با اهداء لوح وجایزه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

1637 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 05 دی 1395 07:40

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید