امروز: پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 برابر با 16 می 2024

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47

تبریک به همکار محترم

یکشنبه, 29 شهریور 1394 22:20 نوشته شده توسط 
رای دادن به این مورد
(0 رای)

برای پی بردن به فضیلت و اهمیت حفظ قرآن کافی است اندکی در احادیث رسیده از پیامبر (صلی الله علیه و آله) و ائمه اطهار (علیهم السلام) در اينباره و نیز در سیره عملی ايشان در تعامل با قرآن و اهل آن دقت کنیم. به طور کلی قرآن کریم در نگاه آن بزرگواران از جایگاهی رفیع و منزلتی ویژه برخوردار است و بالتبع مسائل مربوط به آن، از جمله «تلاوت و قرائت، تدبر و عمل به فرامین آن و آموختن و آموزاندن آن» و نيز «حفظ قرآن و در سينه داشتن آن»، مورد سفارش ایشان قرار گرفته است.


قال رسول الله (صلي الله عليه و آله): «حَمَلَةُ القُرْآنِ هُمُ المَحْفُوفونَ بِرَحمَةِ اللهِ، المُلَبِّسونَ نُورَ اللهِ، المُعَلِّمونَ كَلامَ اللهِ. مَنْ عاداهُم فَقَدْ عادَي اللهَ و مَنْ والاهُم فَقَدْ والَي اللهَحافظان قرآن مشمول رحمت خدا، در بركنندگان نور خدا و آموزگاران كلام خدايند. كسي كه با آنان دوستي نمايد با خدا دوستي نموده و كسي كه با آنان دشمني كند خدا را دشمن داشته است.

همکار محترم جناب آقای رضا ابرازه اخذ گواهینامه پایان آموزش عمومی وحفظ جزء 30 قرآن کریم را به توسط فرزند دلبندتان آقای امید ابرازه از صمیم قلب تبریک عرض نموده و توفیقات بیش از پیش همراه با سعادت و سلامت در سایه سار قرآن کریم، برای ایشان وخوانواده محترمتان از خداوند منان خواهانیم .

 

 

 

 

 

 

2718 بازدید آخرین بار تغییر یافته یکشنبه, 05 دی 1395 06:38

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

گزارشات پر بازدید